Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Jestem tu nowy więc pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Jestem początkującym użytkownikiem linuksa więc moje poniższe pytanie może się wydać niemądre, ale niestety utknąłem i nie wiem jak rozwiązać swój problem. Na kompie mam zainstalowanego Debiana Jessie. Instalując przez repozytoria pakiet Keepass dostaję wersję 2.28, a chciałbym nowszą. Tutaj: https://packages.debian.org/sid/utils/keepass2 jest wersja 2.34 którą pobrałem. Niestety przy instalacji wyrzucą błąd z zależnościami. I teraz nie bardzo wiem co robić - czy instalować osobno wszystkie zależności, czy może da się to zrobić prościej? A może jest jakiś inny sposób? Ciekawy jestem Waszych sugestii.
Dostajesz wersję jaka jest przygotowana dla aktualnej wersji Debiana, którą posiadasz (w tym wypadku Jessie). Natomiast ta paczka jest przygotowana dla wersji SID. Niemniej jednak, wersja 2.34 jest przygotowana również dla wersji testing (Stretch).
W backportach tej wersji nie widzę, więc będziesz musiał zaktualizować system do testinga.
Czyli na chwilę obecnie nie da się na mojej wersji :(
Szkoda i dzięki za info
A dlaczego chcesz akurat 2.34?
Na innym kompie z windowsem mam właśnie tą wersję - pliki te, w wersji Keepass 2.28 na linuksie nie otwierają się
Zainstaluj keepassx2, powinien otworzyć. Najnowszą wersję można łyknąć z backportów dla jessie.
KeePass jest już w wersji 2.35
Time (s) | Query |
---|---|
0.00010 | SET CHARSET latin2 |
0.00004 | SET NAMES latin2 |
0.00121 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='3.147.51.75' WHERE u.id=1 |
0.00107 | REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '3.147.51.75', 1732220162) |