Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Jak dla mnie, to juz tak nakombinowales w tym systemie, ze nie dziwne ze ci cos nie dziala. Polecam od nowa zainstalowac 9 i podczas instalacji pozostawic partycje [i]/home[/i] bez zmian, a zaorac tylko partycje [i]/system[/i].
Offline
Działą mi bardzo dobrze, ty tak mi proponujesz tą 9 bo sądzisz, że jest dużo lepsza od 8.4 ?
Offline
[quote=tomi]Działą mi bardzo dobrze, ty tak mi proponujesz tą 9 bo sądzisz, że jest dużo lepsza od 8.4 ?[/quote]
Dużo lepsza nie jest, jest na pewno aktualniejsza i tu warto zaryzykować przy Twoich problemach.
Offline
Ale ja się do niej zraziłem.
Offline
Przy wersji 9 będziesz miał tą paczkę od razu w domyślnych repozytoriach więc nie powinno być problemów z jej instalacją.
https://packages.debian.org/stretch/obs-studio
Offline
Zastanowie się a czy instalacja pakietu bumblebee rozwiąże mój problem ?
Offline
A może ja nie chciałem edytować czemu uczepiłeś się tej 9 ja mi na serio padł net po sformatowaniu partycji home na system plików NTFS.
Offline
Ja bym jednak sugerował coś takiego:
[img]https://i.pinimg.com/736x/68/40/13/684013dd70c914bced4ced54ca295d94--kids-computer-computer-help.jpg[/img]
Offline
A ja bym sugerował coś takiego
[url]https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.mimedia.eu%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimages%2Fserwery-vps-w-chmurze.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.mimedia.eu%2Fpl%2Fhosting-i-serwery-wirtualne.html&docid=WpqekR2uNzfvkM&tbnid=r_dHDWK3svw5sM%3A&vet=10ahUKEwiUnfut8cbaAhXJ26QKHRQwBYwQMwhAKAwwDA..i&w=400&h=300&bih=650&biw=1366&q=serwery&ved=0ahUKEwiUnfut8cbaAhXJ26QKHRQwBYwQMwhAKAwwDA&iact=mrc&uact=8[/url]
Ostatnio edytowany przez tomi (2018-04-19 19:44:07)
Offline
[quote=tomi]A może ja nie chciałem edytować czemu uczepiłeś się tej 9 ja mi na serio padł net po sformatowaniu partycji home na system plików NTFS.[/quote]
Czy możesz mi powiedzieć co ma wspólnego zaoranie partycji /home z utratą netu ? [img]https://olympusforum.pl/images/smilies/szok.gif[/img]
Czy możesz mi powiedzieć co ma wspólnego system NTFS z Debianem ? [img]https://olympusforum.pl/images/smilies/szok2.gif[/img]
Czy możesz zacząć pisać wreszcie po polsku - jak kolega wcześniej sugerował. Pełnymi zdaniami i ze znakami interpunkcji ? [img]https://olympusforum.pl/images/smilies/zly2.gif[/img]
Offline
[quote=Bodzio][quote=tomi]A może ja nie chciałem edytować czemu uczepiłeś się tej 9 ja mi na serio padł net po sformatowaniu partycji home na system plików NTFS.[/quote]
Czy możesz mi powiedzieć co ma wspólnego zaoranie partycji /home z utratą netu ? [url]https://olympusforum.pl/images/smilies/szok.gif[/url]
Czy możesz mi powiedzieć co ma wspólnego system NTFS z Debianem ? [url]https://olympusforum.pl/images/smilies/szok2.gif[/url]
Czy możesz zacząć pisać wreszcie po polsku - jak kolega wcześniej sugerował. Pełnymi zdaniami i ze znakami interpunkcji ? [url]https://olympusforum.pl/images/smilies/zly2.gif[/url][/quote]
Ja też się dziwie, ale ta się stało, że jak sformatowałem partycję home na system plików ntfs żeby ta partycja była widoczna dla windowsa.
Offline
[quote=tomi]Ja też się dziwie, ale ta się stało, że jak sformatowałem partycję home na system plików ntfs żeby ta partycja była widoczna dla windowsa.[/quote]
[meme]But why?[/meme]
Wiesz, że /home/ zawiera wszystkie pliki konfiguracje użytkownika, niektóre z nich wymagają odpowiednich uprawnień, które... są nie wspierane przez NTFS?
[szklana_kula]Zmianą systemu najpewniej zabiłeś jakiegoś network managera czy coś[/szklana_kula]
@tomi najwyraźniej nie znasz się na debianie/linuksach więc zacznij się słuchać ludzi, którzy używają tego systemy dłużej niż niektórzy żyją na tym świecie.
- przywróć ext4 na /home
- NIE odtwarzaj całego katalogu $HOMER bo kopiując NTFS->ext4 uprawnienia i tak się nie odtworzą. Odtwórz pliki na których ci zależy (pulpit dokumenty itp)
- ustaw jeszcze raz środowkisko usera
- zrób full-upgrade
- jak coś nie działa to powiedz
Offline
[quote=tomi]Zastanowie się a czy instalacja pakietu bumblebee rozwiąże mój problem ?[/quote]
A sprawdzaleś, czy w ogóle masz akcelerację 3D? Dostałeś wyraźny komunikat, co nie gra. Tu nie ma nad czym myśleć.
Offline
[quote=skullman][quote=tomi]Zastanowie się a czy instalacja pakietu bumblebee rozwiąże mój problem ?[/quote]
A sprawdzaleś, czy w ogóle masz akcelerację 3D? Dostałeś wyraźny komunikat, co nie gra. Tu nie ma nad czym myśleć.[/quote]
mam akceleracje
glxinfo
name of display: :0
display: :0 screen: 0
direct rendering: Yes
server glx vendor string: SGI
server glx version string: 1.4
server glx extensions:
GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile,
GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float,
GLX_ARB_framebuffer_sRGB, GLX_ARB_multisample,
GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB,
GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_INTEL_swap_event, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
GLX_OML_swap_method, GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig,
GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_SGI_swap_control
client glx vendor string: Mesa Project and SGI
client glx version string: 1.4
client glx extensions:
GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile,
GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float,
GLX_ARB_framebuffer_sRGB, GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample,
GLX_EXT_buffer_age, GLX_EXT_create_context_es2_profile,
GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_framebuffer_sRGB,
GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_INTEL_swap_event, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
GLX_MESA_swap_control, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_SGI_make_current_read,
GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
GLX version: 1.4
GLX extensions:
GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_create_context_profile,
GLX_ARB_create_context_robustness, GLX_ARB_fbconfig_float,
GLX_ARB_framebuffer_sRGB, GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample,
GLX_EXT_create_context_es2_profile, GLX_EXT_framebuffer_sRGB,
GLX_EXT_import_context, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_visual_info,
GLX_EXT_visual_rating, GLX_INTEL_swap_event, GLX_MESA_copy_sub_buffer,
GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
GLX_MESA_swap_control, GLX_OML_swap_method, GLX_OML_sync_control,
GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,
GLX_SGIX_visual_select_group, GLX_SGI_make_current_read,
GLX_SGI_swap_control, GLX_SGI_video_sync
OpenGL vendor string: Intel Open Source Technology Center
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Sandybridge Mobile
OpenGL core profile version string: 3.1 (Core Profile) Mesa 10.3.2
OpenGL core profile shading language version string: 1.40
OpenGL core profile context flags: (none)
OpenGL core profile extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1, GL_AMD_draw_buffers_blend,
GL_AMD_performance_monitor, GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture,
GL_AMD_shader_trinary_minmax, GL_ANGLE_texture_compression_dxt3,
GL_ANGLE_texture_compression_dxt5, GL_APPLE_object_purgeable,
GL_ARB_ES2_compatibility, GL_ARB_ES3_compatibility, GL_ARB_base_instance,
GL_ARB_blend_func_extended, GL_ARB_buffer_storage,
GL_ARB_clear_buffer_object, GL_ARB_clear_texture,
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage,
GL_ARB_conditional_render_inverted, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_copy_image,
GL_ARB_debug_output, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp,
GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend,
GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_instanced,
GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_explicit_uniform_location,
GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_shader,
GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB,
GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_half_float_pixel,
GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_instanced_arrays,
GL_ARB_internalformat_query, GL_ARB_invalidate_subdata,
GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind,
GL_ARB_occlusion_query2, GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_sprite,
GL_ARB_provoking_vertex, GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading,
GL_ARB_sampler_objects, GL_ARB_seamless_cube_map,
GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture, GL_ARB_separate_shader_objects,
GL_ARB_shader_bit_encoding, GL_ARB_shader_objects,
GL_ARB_shader_texture_lod, GL_ARB_shading_language_420pack,
GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_sync,
GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32,
GL_ARB_texture_buffer_range, GL_ARB_texture_compression_rgtc,
GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_float,
GL_ARB_texture_gather, GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge,
GL_ARB_texture_multisample, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
GL_ARB_texture_query_levels, GL_ARB_texture_query_lod,
GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui,
GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_storage_multisample,
GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, GL_ARB_uniform_buffer_object,
GL_ARB_vertex_array_bgra, GL_ARB_vertex_array_object,
GL_ARB_vertex_attrib_binding, GL_ARB_vertex_shader,
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev, GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev,
GL_ATI_blend_equation_separate, GL_ATI_texture_float, GL_EXT_abgr,
GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_draw_buffers2,
GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_framebuffer_blit,
GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_multisample_blit_scaled,
GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float,
GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_provoking_vertex,
GL_EXT_shader_integer_mix, GL_EXT_texture_array,
GL_EXT_texture_compression_dxt1, GL_EXT_texture_compression_rgtc,
GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode,
GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_snorm,
GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback,
GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_IBM_multimode_draw_arrays,
GL_INTEL_performance_query, GL_KHR_debug, GL_MESA_pack_invert,
GL_MESA_texture_signed_rgba, GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp,
GL_NV_packed_depth_stencil, GL_OES_EGL_image, GL_OES_read_format,
GL_S3_s3tc
OpenGL version string: 3.0 Mesa 10.3.2
OpenGL shading language version string: 1.30
OpenGL context flags: (none)
OpenGL extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1, GL_AMD_draw_buffers_blend,
GL_AMD_performance_monitor, GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture,
GL_AMD_shader_trinary_minmax, GL_ANGLE_texture_compression_dxt3,
GL_ANGLE_texture_compression_dxt5, GL_APPLE_object_purgeable,
GL_APPLE_packed_pixels, GL_APPLE_vertex_array_object,
GL_ARB_ES2_compatibility, GL_ARB_ES3_compatibility,
GL_ARB_blend_func_extended, GL_ARB_buffer_storage,
GL_ARB_clear_buffer_object, GL_ARB_clear_texture,
GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage,
GL_ARB_conditional_render_inverted, GL_ARB_copy_buffer, GL_ARB_copy_image,
GL_ARB_debug_output, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_clamp,
GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_buffers_blend,
GL_ARB_draw_elements_base_vertex, GL_ARB_draw_instanced,
GL_ARB_explicit_attrib_location, GL_ARB_explicit_uniform_location,
GL_ARB_fragment_coord_conventions, GL_ARB_fragment_program,
GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader,
GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_framebuffer_sRGB,
GL_ARB_get_program_binary, GL_ARB_half_float_pixel,
GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_instanced_arrays,
GL_ARB_internalformat_query, GL_ARB_invalidate_subdata,
GL_ARB_map_buffer_alignment, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multi_bind,
GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query,
GL_ARB_occlusion_query2, GL_ARB_pixel_buffer_object,
GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_provoking_vertex,
GL_ARB_robustness, GL_ARB_sample_shading, GL_ARB_sampler_objects,
GL_ARB_seamless_cube_map, GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture,
GL_ARB_separate_shader_objects, GL_ARB_shader_bit_encoding,
GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shader_texture_lod,
GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_shading_language_420pack,
GL_ARB_shading_language_packing, GL_ARB_shadow, GL_ARB_sync,
GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_compression,
GL_ARB_texture_compression_rgtc, GL_ARB_texture_cube_map,
GL_ARB_texture_cube_map_array, GL_ARB_texture_env_add,
GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_crossbar,
GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_gather,
GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge, GL_ARB_texture_mirrored_repeat,
GL_ARB_texture_multisample, GL_ARB_texture_non_power_of_two,
GL_ARB_texture_query_levels, GL_ARB_texture_query_lod,
GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_texture_rgb10_a2ui,
GL_ARB_texture_storage, GL_ARB_texture_storage_multisample,
GL_ARB_texture_swizzle, GL_ARB_timer_query, GL_ARB_transpose_matrix,
GL_ARB_uniform_buffer_object, GL_ARB_vertex_array_bgra,
GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_attrib_binding,
GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader,
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev, GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev,
GL_ARB_window_pos, GL_ATI_blend_equation_separate, GL_ATI_draw_buffers,
GL_ATI_separate_stencil, GL_ATI_texture_env_combine3,
GL_ATI_texture_float, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color,
GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate,
GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array,
GL_EXT_copy_texture, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced,
GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit,
GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_multisample_blit_scaled,
GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXT_framebuffer_sRGB,
GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels,
GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters,
GL_EXT_polygon_offset, GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal,
GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,
GL_EXT_shader_integer_mix, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_two_side,
GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_subtexture, GL_EXT_texture, GL_EXT_texture3D,
GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_compression_dxt1,
GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc,
GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp,
GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_texture_env_combine,
GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_object,
GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_sRGB_decode,
GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_texture_snorm,
GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_timer_query, GL_EXT_transform_feedback,
GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_array_bgra,
GL_IBM_multimode_draw_arrays, GL_IBM_rasterpos_clip,
GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_INGR_blend_func_separate,
GL_INTEL_performance_query, GL_KHR_debug, GL_MESA_pack_invert,
GL_MESA_texture_signed_rgba, GL_MESA_window_pos, GL_NV_blend_square,
GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_light_max_exponent,
GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_primitive_restart,
GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_env_combine4,
GL_NV_texture_rectangle, GL_OES_EGL_image, GL_OES_read_format,
GL_S3_s3tc, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_border_clamp,
GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_lod, GL_SUN_multi_draw_arrays
OpenGL ES profile version string: OpenGL ES 3.0 Mesa 10.3.2
OpenGL ES profile shading language version string: OpenGL ES GLSL ES 3.0
OpenGL ES profile extensions:
GL_ANGLE_texture_compression_dxt3, GL_ANGLE_texture_compression_dxt5,
GL_APPLE_texture_max_level, GL_EXT_blend_minmax,
GL_EXT_color_buffer_float, GL_EXT_discard_framebuffer,
GL_EXT_map_buffer_range, GL_EXT_multi_draw_arrays,
GL_EXT_read_format_bgra, GL_EXT_separate_shader_objects,
GL_EXT_shader_integer_mix, GL_EXT_texture_compression_dxt1,
GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_format_BGRA8888,
GL_EXT_texture_rg, GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV,
GL_EXT_unpack_subimage, GL_INTEL_performance_query, GL_NV_draw_buffers,
GL_NV_fbo_color_attachments, GL_NV_read_buffer, GL_OES_EGL_image,
GL_OES_EGL_image_external, GL_OES_compressed_ETC1_RGB8_texture,
GL_OES_depth24, GL_OES_depth_texture, GL_OES_depth_texture_cube_map,
GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap,
GL_OES_get_program_binary, GL_OES_mapbuffer, GL_OES_packed_depth_stencil,
GL_OES_rgb8_rgba8, GL_OES_standard_derivatives, GL_OES_stencil8,
GL_OES_surfaceless_context, GL_OES_texture_3D, GL_OES_texture_npot,
GL_OES_vertex_array_object
16 GLX Visuals
visual x bf lv rg d st colorbuffer sr ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a F gb bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x061 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x062 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0c5 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0c6 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0c7 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0c8 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow
0x0c9 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0ca 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x0cb 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0cc 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0cd 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0ce 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0cf 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow
0x0d0 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0d1 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x0a0 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
36 GLXFBConfigs:
visual x bf lv rg d st colorbuffer sr ax dp st accumbuffer ms cav
id dep cl sp sz l ci b ro r g b a F gb bf th cl r g b a ns b eat
----------------------------------------------------------------------------
0x0a1 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a2 0 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a3 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a4 0 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a5 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0a6 0 tc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0a7 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a8 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0a9 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0aa 24 tc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0ab 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0ac 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow
0x0ad 32 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0ae 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow
0x0af 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0b0 0 tc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0b1 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0b2 24 tc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
0x0b3 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0b4 0 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0b5 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0b6 0 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0b7 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0b8 0 dc 0 16 0 r . . 5 6 5 0 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0b9 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0ba 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0bb 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0bc 24 dc 0 32 0 r . . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0bd 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 0 0 None
0x0be 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 16 16 16 0 0 0 Slow
0x0bf 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 0 0 None
0x0c0 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 16 16 16 16 0 0 Slow
0x0c1 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0c2 0 dc 0 16 0 r y . 5 6 5 0 . . 0 16 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0c3 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 0 0 0 0 0 0 4 1 None
0x0c4 24 dc 0 32 0 r y . 8 8 8 8 . . 0 24 8 0 0 0 0 4 1 None
Offline
Akceleracje 3D?
Gdzie wy to widzicie aby program zgłaszał takie żądanie?
Poza tym prezentujesz nie te wyniki co trzeba.
Sugeruję też przeczytać jakie wymagania stawia program.
Offline
@arecki W sumie to nie bezpośrednio ale jednak
Failed to initialize video. Your GPU may not be supported, or your graphics drivers may need to be updated.
W tym przypadku chyba oczywiste jest, że należy zacząć od rzeczy podstawowych i najoczywistszych czyli; czy w ogóle karta graficzna ma możliwość pracy w trybie 3D czyli, że jakikolwiek sterownik jest zainstalowany. Jak już to wiemy, to można iść o krok dalej. No i teraz mamy wymaganą wersję OpenGL. Najwyższy numerek jakiego się doszukałem to 3.1 a program zdaje się wymagać przynajmniej 3.2.
[url=https://www.notebookcheck.pl/NVIDIA-GEFORCE-GT-520MX.54734.0.HTML]Jeśli to ta karta[/url] to obsługuje OpenGL do wersji 4.1.
Ostatnio edytowany przez skullman (2018-04-20 16:10:08)
Offline
Oczywiste jest, że uparłeś się na to 3D i brak ci jakiegoś konstruktywnego argumentu... oczywiste jest raczej to, że karta zawsze pracuje z jakimś sterownikiem.
To, że karta obsługuje jakąś wersję OpenGL to połowa sukcesu, trzeba mieć jeszcze API, które to obsłuży.
Offline
Podsumowywujac dla uzytkownika tomi, zeby nie musial sie za bardzo wysilac przy czytaniu:
- przejscie do [b]debian 9[/b] spowoduje, ze beda dostepne nowsze wersje bibliotek - ktorych wymaga obs-studio
- wszystkie partycje linuksowe powinny byc jak najdalej od systemu plikow NTFS. Jesli chcesz miec widoczne jakies partycje pod winda, to najlepszym wyjsciem jest zainstalowanie i skonfigurowanie samby. Dziala bezproblemowo, sprawdzone u mnie gdzie mamy z bratem w sieci lokalnej dostep do swoich udostepnionych zasobow.
- Jesli ten komputer jest laptopem i ma 2 karty graficzne, to polecanym rozwiazaniem jest wlasnie [i]bumblebee[/i]
- Uruchom sobie polecenie [i]lspci[/i] i tam zobaczysz nazwe karty sieciowej i czy sa do niej zainstalowane sterowniki.
Offline
@arecki, zawsze z jakimś pracuje ale czy to zawsze musi być sterownik 3D? Bardzo długo domyślnie karty pracowały bez akceleracji i trzeba było się o nią specjalnie postarać. Tak czy owak jak na razie nie ma minimalnej wymaganej wersji OpenGL i albo mu się uda to rozwiązać albo będzie musiał zaktualizować cały system i samo się rozwiąże.
[quote=arecki]To, że karta obsługuje jakąś wersję OpenGL to połowa sukcesu, trzeba mieć jeszcze API, które to obsłuży.[/quote]
Kurcze, przysiągłbym, że o tym wspomniałem:
[quote=skullman]Najwyższy numerek jakiego się doszukałem to 3.1 a program zdaje się wymagać przynajmniej 3.2.[/quote]
Ostatnio edytowany przez skullman (2018-04-20 23:26:25)
Offline
[quote=wikingagressor]Podsumowywujac dla uzytkownika tomi, zeby nie musial sie za bardzo wysilac przy czytaniu:
- przejscie do [b]debian 9[/b] spowoduje, ze beda dostepne nowsze wersje bibliotek - ktorych wymaga obs-studio
- wszystkie partycje linuksowe powinny byc jak najdalej od systemu plikow NTFS. Jesli chcesz miec widoczne jakies partycje pod winda, to najlepszym wyjsciem jest zainstalowanie i skonfigurowanie samby. Dziala bezproblemowo, sprawdzone u mnie gdzie mamy z bratem w sieci lokalnej dostep do swoich udostepnionych zasobow.
- Jesli ten komputer jest laptopem i ma 2 karty graficzne, to polecanym rozwiazaniem jest wlasnie [i]bumblebee[/i]
- Uruchom sobie polecenie [i]lspci[/i] i tam zobaczysz nazwe karty sieciowej i czy sa do niej zainstalowane sterowniki.[/quote]
Zainstalowałem to bumblebee i nawet opisałem do pliku /etc/bumblebee/xorg.conf.nvidia:
Section "Screen"
Identifier "Default Screen"
Device "DiscreteNvidia"
EndSection
I nadal to samo.
Offline
Pytanie jest tylko czy siedzisz nadal na starym 8.4, czy zainstalowales od nowa 9 ? Wbrew pozorom, mniej kombinacji bedzie przy instalacji obs-studio od 9 niz od starej wersji.
Offline
Siedzę na starym 8.4
Offline
To albo znajdź sposób na aktualizację sterowników albo spróbuj pobrać ze strony projektu pakiet obs-classic, nie jest już co prawda wspierany ale jest z tego samego roku co old-stable.
Offline
Time (s) | Query |
---|---|
0.00014 | SET CHARSET latin2 |
0.00004 | SET NAMES latin2 |
0.00158 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='18.116.43.109' WHERE u.id=1 |
0.00078 | UPDATE punbb_online SET logged=1732451773 WHERE ident='18.116.43.109' |
0.00048 | SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1732451473 |
0.00054 | SELECT topic_id FROM punbb_posts WHERE id=319219 |
0.00005 | SELECT id FROM punbb_posts WHERE topic_id=30428 ORDER BY posted |
0.00067 | SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=30428 AND t.moved_to IS NULL |
0.00006 | SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring |
0.00204 | SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=30428 ORDER BY p.id LIMIT 25,25 |
0.00075 | UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=30428 |
Total query time: 0.00713 s |