Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2011-12-06 21:47:07

  Marvell - Członek DUG

Marvell
Członek DUG
Skąd: Krasnystaw / Lublin
Zarejestrowany: 2009-03-07

Kupno telewizora LCD/LED

Zamierzam kupić telewizor, LCD lub LED, 42" lub 40", i właściwie tyle wiem ;)

No właśnie, nie znam się zbytnio, nie wiem na co zwracać uwagę. Od lat miałem styczność jedynie ze starym, poczciwym telewizorkiem "z dupą".
Fajnie by było żeby nowy miał usb, może nawet internet.

Przedział cenowy to mniej więcej 1500, góra 2000 pln.

Doradźcie coś, czego szukać, czego unikać itd itp ;)

Pozdrawiam


Ludzie dzielą się na 10 grup - na tych, którzy rozumieją zapis binarny i resztę.

Offline

 

#2  2011-12-06 23:35:54

  Huk - Smoleńsk BULWA!

Huk
Smoleńsk BULWA!
Zarejestrowany: 2006-11-08

Re: Kupno telewizora LCD/LED

Ja od roku siedzę na Samymszumie model 40UEC6000 i powiem tak:

Sytuacja zależy od tego czy to ma być sam TV czy TV jako monitor do grania.

1. Jak sam TV to "jedyne" czym powinieneś się martwić to jakość kolorów (która - o ile nie jesteś cośtam-fillem - powinna być adekwatna na praktycznie każdym nowy TV) i ewentualne pierdoły w stylu obsługa odtwarzania filmów z pena/dysku na USB, obsługa sieci LAN/WIFI, netu, ilość wejść wyjść itp. Większość "technologii" o których się słyszy w reklamach to tak naprawdę stek bzdur opakowany w ładnie brzmiące hasła ;] jedyne tak naprawdę o czym należy pamiętać to co najmniej "100 Hz odświeżania" bo na 50 hz trochę jednak migocze, im więcej tym lepiej, ja bym też patrzał na długość gwarancji i zużycie prądu (choć tutaj LED'y akurat całkiem ładnie się spisują - np. ten wymieniony przeze mnie zużywa mniej więcej tyle samo prądu co stary 21 calowy TV CRT).