Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2015-02-04 11:58:41

  wikingagressor - Użytkownik

wikingagressor
Użytkownik
Skąd: Józefów k.Błonia, mazowieck
Zarejestrowany: 2015-02-03

Plymuth - start systemu bez mignięć

Witaj morfik, mam pewna kwestie zwiazana z plymouth, mianowicie widzialem gdzies w innych distro proby wygladzenia calego procesu startowego pod katem sfery wizualnej. Chodzi o to zeby nie bylo jakichs migniec, przejsc do czerni tylko system gladko przeszedl ze splasha plymouth do ekranu logowania (powiedzmy gdm3).
Probowalem cos w tych kwestiach kombinowac, ale jestem jeszcze za bardzo zielony jesli chodzi o konfiguracje systemu. Moze Tobie sie uda cos w tym zagadnieniu osiagnac. Pozdry.


Peace, Love and Debian for the World!!!

Offline

 

#2  2015-02-04 14:03:42

  morfik - Cenzor wirtualnego świata

morfik
Cenzor wirtualnego świata
Skąd: ze WSI
Zarejestrowany: 2011-09-15
Serwis

Re: Plymuth - start systemu bez mignięć

Ja mam tekstowy "menadżer logowania", wygląda mniej więcej tak: http://i.imgur.com/ArPezUo.png , tylko automatycznie loguje do openboxa. -- nie mam przy tym żadnych mignięć. Po tym jak plymouth znika, pojawia mi się logo debiana, prompt i tyle.

Offline

 

#3  2015-02-04 21:13:45

  wikingagressor - Użytkownik

wikingagressor
Użytkownik
Skąd: Józefów k.Błonia, mazowieck
Zarejestrowany: 2015-02-03

Re: Plymuth - start systemu bez mignięć

Szkoda, ze nie masz wiecej info. Jak dla mnie takie "dopieszczenie" startowania systemu bylo by duza wizytowka dla calego srodowiska zwiazanego z debianem. Jest kilka rzeczy ktore trzeba zgrac ze soba, a ja narazie nie umiem tego polaczyc. Moze ludzie sie zainteresuja, jakby co to niech ktos da znac.


Peace, Love and Debian for the World!!!