Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2007-07-07 15:59:25

  robnas - Nowy użytkownik

robnas
Nowy użytkownik
Zarejestrowany: 2007-06-12

Serwer poczty - problem z przyjmowaniem poczty

Witam!
Jestem trochę zielony w tym zagadnieniu ale mam zainstalowanego exim4, ustawiony jest na domenę jakasdomena.pl. Nie mam problemu z wysłaniem poczty, dochodzi wszędzie, lecz gdy spróbuję wysłać z innego adresu na ten: user@jakasdomena.pl to nic nie dochodzi. Firewall nic nie blokuje. Co mogłem przeoczyć w konfigu?? Może jakiś link do arta wyczerpującego zagadnienie?
Pozdrawiam,
Robert

Offline

 

#2  2007-07-07 17:14:31

  owca - Członek DUG

owca
Członek DUG
Skąd: Szczerców
Zarejestrowany: 2007-01-30
Serwis

Re: Serwer poczty - problem z przyjmowaniem poczty

Nie znam się na tym ale wpisałeś sobie w pliku konfiguracyjnym że twój komputer jest dostępny pod domeną jaksdomena.pl i chciałeś żeby do ciebie listy dochodziły? Musisz - zdaje się - zaadresować swoje listy na adres user@twojeip np: user@123.45.32.18. Żeby twój komputer był kojarzony z jakąś domeną, musisz ją wcześniej zarejestrować. Jeśli wcześniej to zrobiłeś to niech ktoś inny się wypowie.

Offline

 

#3  2007-07-07 18:46:14

  robnas - Nowy użytkownik

robnas
Nowy użytkownik
Zarejestrowany: 2007-06-12

Re: Serwer poczty - problem z przyjmowaniem poczty

Domena jest zarejestrowana. Serwer www działa na niej i jest ok.

Offline

 

#4  2007-07-12 23:41:25

  Libo - Użytkownik

Libo
Użytkownik
Skąd: Żory
Zarejestrowany: 2004-10-25

Re: Serwer poczty - problem z przyjmowaniem poczty

a rekordy MX w serwerze dns masz dobrze wpisane ?? jak bys podal jaka to jest domena to mozna by sprawdzic.


Nie ma nie idzie... jest nie umiem.

Offline