Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!

Ogłoszenie

Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.

#1  2013-03-03 00:00:37

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

OpenDave

Witam!

Jest to strona poglądowa projektu (bardziej do zbierania waszych opinii) [i dzielenia się aktualnymi informacjami]

[img]http://gmclan.org/uploader/6184/Przechwycenie_obrazu_ekranu___02.png[/img]

OpenDave ma być klonem gry "Dangerous Dave"

Fervi

02.03.2013 (23:59)
Aktualnie - prawie nic nie zrobiono :P

Offline

 

#2  2013-03-03 18:10:56

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

http://www.gmclan.org/up6184_3_opendave.html

Proszę testować

Fervi

Ostatnio edytowany przez fervi (2013-03-03 18:11:30)

Offline

 

#3  2013-03-03 20:38:46

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

[img]http://www.gmclan.org/uploader/6184/Przechwycenie_obrazu_ekranu___03.png[/img]

http://speedy.sh/wm44f/opendave

Fervi

Dodano:
- Fizyka gry (postaci)
- 1 Mapa w całości zrobiona (sklonowana)
- Nie wiem co jeszcze :D.

W teorii OpenDave to silnik i jest (przynajmniej częściowo) grywalny

Offline

 

#4  2013-03-03 20:47:40

  ArnVaker - Kapelusznik

ArnVaker
Kapelusznik
Skąd: Midgard
Zarejestrowany: 2009-05-06

Re: OpenDave

Kiedyś na Pegasusie grałem w coś co wyglądało mniej więcej jak wyżej. ;)


[img]http://svn.debianart.org/themes/generic/spinner/spinner48px-moreblue.png[/img]

Offline

 

#5  2013-03-03 20:50:38

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

Tyle lat tą grę przechodziłem i nigdy nie przeszedłem :P A na Youtube jest film jak gościu w 7:30 przechodzi :(

Sam silnik (i jego prostota) umożliwiają w łatwy sposób jego modyfikację czy rozszerzanie

W każdym razie jak ktoś chce kod źródłowy (bo jak sama nazwa wskazuje - Open), niech napisze. Na razie jeszcze nie jest wszystko skończone, więc nie udostępniam, niemniej jednak jest

Fervi

Offline

 

#6  2013-03-03 21:57:04

  Minio - Użyszkodnik

Minio
Użyszkodnik
Skąd: Brno, Česko
Zarejestrowany: 2007-12-22
Serwis

Re: OpenDave

fervi: dlaczego nie rozwijasz tego na Githubie/Gitoriousie?
Nawet jeżeli w tę grę nikt nigdy nie zagra, to przynajmniej nauczyłbyś się korzystać z gita, co może Ci się kiedyś przydać.


Spinnen Essen: [url=http://fluxboxpl.org/portal/]FluxboxPL[/url] [url=http://przepis-na-lo.pl/]Przepis na LibreOffice[/url]

Offline

 

#7  2013-03-04 14:48:21

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

Prawdziwi wyjadacze są na Sourceforge :D

Najpierw projekt rozwinę w miarę (całego nie zrobię, bo nie mam map i wielu grafik)

Fervi

PS. Jak ktoś chce, zawsze może do któregoś z projektów dołączyć

Offline

 

#8  2013-03-04 15:52:25

  dhg - Amiga User

dhg
Amiga User
Skąd: podlasie / bielsk-podlaski
Zarejestrowany: 2010-09-24

Re: OpenDave

Podoba mi sie założenie.Ta gra  to jak powrót do czasów młodości ^^, szkoda tylko że gry nie da sie wczytać z taśmy jak w c64, a może sie da? ;)

Fervi: pokaż przykładowe grafiki (postać, otoczenie) i uchyl rąbka tajemnicy w jakiej formie one wystepują w projekcie, jak również czy bedzie możliwość ich modyfikacji. Grafików do pixelartów możesz poszukać na [url]ppa.pl[/url] [url]forum.c64power.com[/url] i podobnych. Są też z tego co pamietam gotowe zestawy spritów z możliwością wykożystania we własnych produkcjach. w każdym razie czymie kciuki. RETRO RULLEZ!!


Tylko amigowiec potrafi generować fractale w czasie rzeczywistym używając do obliczeń wyłącznie żołądka

[img]http://th06.deviantart.net/fs8/200H/i/2005/353/1/a/Fluxbox_User___User_Bar_by_The_pGo.jpg[/img]

Offline

 

#9  2013-03-04 21:38:18

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

szkoda tylko że gry nie da sie wczytać z taśmy jak w c64, a może sie da? ;)[/quote]
Nie wiem, komputery trochę ewoluowały, ale na Pendrive da się wrzucić grę :P (Gra jest multiplatformowa i w teorii powinna pójść na wszystkim z kompilatorem GCC, OpenAL'em i paroma ficzerami)

Fervi: pokaż przykładowe grafiki (postać, otoczenie) i uchyl rąbka tajemnicy w jakiej formie one wystepują w projekcie[/quote]
Występują w formie grafiki, czyli graficznej, ciężko mi napisać coś innego :P Po to jest grafika (grafika została w chamski sposób zripowana z oryginału na czas tworzenia)

również czy bedzie możliwość ich modyfikacji[/quote]
Jeśli powstanie grafika "właściwa" (czyli nie zripowana, a zrobiona w legalniejszy sposób) - to jak najbardziej

Fervi

Offline

 

#10  2013-03-11 10:59:53

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

Wersja 110313 (11 Marca 2013)
W tej wersji stworzyliśmy 2 level (w pełni prawdopodobnie), opracowaliśmy zmianę viewingu, lives'y i parę innych rzeczy

2 Bugi:
- Lives'y (i inne rzeczy) nie idą za viewem
- View nie przesuwa się dokładnie jak w grze (choć sama gra jest grywalna)

Gra powinna chodzić na 64-bitowym Wheezy'm

Fervi

Ostatnio edytowany przez fervi (2013-03-11 11:00:27)

Offline

 

#11  2013-03-13 19:48:54

  Yampress - Imperator

Yampress
Imperator
Zarejestrowany: 2007-10-18

Re: OpenDave

Przeszedłem tą gre w całości. Jakieś   15 lat temu  ]:-> . Albo więcej.

Offline

 

#12  2013-04-25 17:07:41

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

Wersja 250413 (25 Kwiecień 2013):
- Poprawne wyświetlanie Lives'ów
- Poprawne odległości w przejściach między ekranami (jeśli level jest długi, to kamera przechodzi o odpowiednią wartość X)
- Poprawny system wyświetlania Lives'ów itd. (podąża za ekranami)

http://gmclan.org/up6184_3_opendave.html

Fervi

PS. Szukam ludzi chętnych do pomocy przy projekcie

Ostatnio edytowany przez fervi (2013-04-25 17:10:00)

Offline

 

#13  2013-04-25 18:38:19

  lama - Użytkownik

lama
Użytkownik
Zarejestrowany: 2012-08-28

Re: OpenDave

[quote=fervi]PS. Szukam ludzi chętnych do pomocy przy projekcie[/quote]
A co trzeba umieć, żeby pomóc?

Offline

 

#14  2013-04-25 19:39:05

  fervi - Użytkownik

fervi
Użytkownik
Zarejestrowany: 2010-03-14

Re: OpenDave

Przejść oryginalną grę i robić (najlepiej) screeny co sekundę. Można fajny skrypt do tego zrobić. No i wysłać te wyniki

Fervi

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
Nas ludzie lubią po prostu, a nie klikając w przyciski ;-)

[ Generated in 0.015 seconds, 9 queries executed ]

Informacje debugowania

Time (s) Query
0.00014 SET CHARSET latin2
0.00008 SET NAMES latin2
0.00201 SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='18.219.22.169' WHERE u.id=1
0.00127 REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '18.219.22.169', 1713242344)
0.00065 SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1713242044
0.00089 SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=23071 AND t.moved_to IS NULL
0.00009 SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring
0.00403 SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=23071 ORDER BY p.id LIMIT 0,25
0.00206 UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=23071
Total query time: 0.01122 s