Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Witam!
Jest to strona poglądowa projektu (bardziej do zbierania waszych opinii) [i dzielenia się aktualnymi informacjami]
[img]http://gmclan.org/uploader/6184/Przechwycenie_obrazu_ekranu___02.png[/img]
OpenDave ma być klonem gry "Dangerous Dave"
Fervi
02.03.2013 (23:59)
Aktualnie - prawie nic nie zrobiono :P
Offline
http://www.gmclan.org/up6184_3_opendave.html
Proszę testować
Fervi
Ostatnio edytowany przez fervi (2013-03-03 18:11:30)
Offline
[img]http://www.gmclan.org/uploader/6184/Przechwycenie_obrazu_ekranu___03.png[/img]
http://speedy.sh/wm44f/opendave
Fervi
Dodano:
- Fizyka gry (postaci)
- 1 Mapa w całości zrobiona (sklonowana)
- Nie wiem co jeszcze :D.
W teorii OpenDave to silnik i jest (przynajmniej częściowo) grywalny
Offline
Kiedyś na Pegasusie grałem w coś co wyglądało mniej więcej jak wyżej. ;)
Offline
Tyle lat tą grę przechodziłem i nigdy nie przeszedłem :P A na Youtube jest film jak gościu w 7:30 przechodzi :(
Sam silnik (i jego prostota) umożliwiają w łatwy sposób jego modyfikację czy rozszerzanie
W każdym razie jak ktoś chce kod źródłowy (bo jak sama nazwa wskazuje - Open), niech napisze. Na razie jeszcze nie jest wszystko skończone, więc nie udostępniam, niemniej jednak jest
Fervi
Offline
fervi: dlaczego nie rozwijasz tego na Githubie/Gitoriousie?
Nawet jeżeli w tę grę nikt nigdy nie zagra, to przynajmniej nauczyłbyś się korzystać z gita, co może Ci się kiedyś przydać.
Offline
Prawdziwi wyjadacze są na Sourceforge :D
Najpierw projekt rozwinę w miarę (całego nie zrobię, bo nie mam map i wielu grafik)
Fervi
PS. Jak ktoś chce, zawsze może do któregoś z projektów dołączyć
Offline
Podoba mi sie założenie.Ta gra to jak powrót do czasów młodości ^^, szkoda tylko że gry nie da sie wczytać z taśmy jak w c64, a może sie da? ;)
Fervi: pokaż przykładowe grafiki (postać, otoczenie) i uchyl rąbka tajemnicy w jakiej formie one wystepują w projekcie, jak również czy bedzie możliwość ich modyfikacji. Grafików do pixelartów możesz poszukać na [url]ppa.pl[/url] [url]forum.c64power.com[/url] i podobnych. Są też z tego co pamietam gotowe zestawy spritów z możliwością wykożystania we własnych produkcjach. w każdym razie czymie kciuki. RETRO RULLEZ!!
Offline
szkoda tylko że gry nie da sie wczytać z taśmy jak w c64, a może sie da? ;)[/quote]
Nie wiem, komputery trochę ewoluowały, ale na Pendrive da się wrzucić grę :P (Gra jest multiplatformowa i w teorii powinna pójść na wszystkim z kompilatorem GCC, OpenAL'em i paroma ficzerami)Fervi: pokaż przykładowe grafiki (postać, otoczenie) i uchyl rąbka tajemnicy w jakiej formie one wystepują w projekcie[/quote]
Występują w formie grafiki, czyli graficznej, ciężko mi napisać coś innego :P Po to jest grafika (grafika została w chamski sposób zripowana z oryginału na czas tworzenia)również czy bedzie możliwość ich modyfikacji[/quote]
Jeśli powstanie grafika "właściwa" (czyli nie zripowana, a zrobiona w legalniejszy sposób) - to jak najbardziej
FerviOffline
Wersja 110313 (11 Marca 2013)
W tej wersji stworzyliśmy 2 level (w pełni prawdopodobnie), opracowaliśmy zmianę viewingu, lives'y i parę innych rzeczy
2 Bugi:
- Lives'y (i inne rzeczy) nie idą za viewem
- View nie przesuwa się dokładnie jak w grze (choć sama gra jest grywalna)
Gra powinna chodzić na 64-bitowym Wheezy'm
Fervi
Ostatnio edytowany przez fervi (2013-03-11 11:00:27)
Offline
Przeszedłem tą gre w całości. Jakieś 15 lat temu ]:-> . Albo więcej.
Offline
Wersja 250413 (25 Kwiecień 2013):
- Poprawne wyświetlanie Lives'ów
- Poprawne odległości w przejściach między ekranami (jeśli level jest długi, to kamera przechodzi o odpowiednią wartość X)
- Poprawny system wyświetlania Lives'ów itd. (podąża za ekranami)
http://gmclan.org/up6184_3_opendave.html
Fervi
PS. Szukam ludzi chętnych do pomocy przy projekcie
Ostatnio edytowany przez fervi (2013-04-25 17:10:00)
Offline
[quote=fervi]PS. Szukam ludzi chętnych do pomocy przy projekcie[/quote]
A co trzeba umieć, żeby pomóc?
Offline
Przejść oryginalną grę i robić (najlepiej) screeny co sekundę. Można fajny skrypt do tego zrobić. No i wysłać te wyniki
Fervi
Offline
Time (s) | Query |
---|---|
0.00011 | SET CHARSET latin2 |
0.00006 | SET NAMES latin2 |
0.00102 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='3.133.108.66' WHERE u.id=1 |
0.00074 | REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '3.133.108.66', 1733971830) |
0.00049 | SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1733971530 |
0.00047 | SELECT topic_id FROM punbb_posts WHERE id=230743 |
0.00006 | SELECT id FROM punbb_posts WHERE topic_id=23071 ORDER BY posted |
0.00055 | SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=23071 AND t.moved_to IS NULL |
0.00009 | SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring |
0.00098 | SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=23071 ORDER BY p.id LIMIT 0,25 |
0.00085 | UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=23071 |
Total query time: 0.00542 s |