Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
@neo86, to nie są kompakty a ja wyraźnie napisałem, że chcę kompakt. A tak na marginesie czy w bezlusterkowcu tak samo zużywa się migawka jak w lustrzance?
Offline
[quote=skullman]@neo86, to nie są kompakty a ja wyraźnie napisałem, że chcę kompakt. A tak na marginesie czy w bezlusterkowcu tak samo zużywa się migawka jak w lustrzance?[/quote]
Fujifilm X10, X20, X30 (te mają obiektyw typu Zoom ale matrycę małą bo 2/3 cala) oraz X100/X100s/X100T (te mają stałoogniskowy obiektyw 23mm F2.0 oraz matrycę APS-C jak w lustrzankach/bezlusterkowcach) to zwyczajny kompakt ze zintegrowanym obiektywem niewymiennym... Natomiast X-A1, X-A2, X-M1 , X-E1, X-E2, X-Pro, X-T1, X-T10, X-Pro2, X-T2 to kompakty z wymiennymi obiektywami i matrycami tylko APS-C. Mają migawkę mechaniczną (pracuje do 1/4000s.) i elektroniczną (pracuje do 1/32000s.) co do z użycia to nigdzie nie doczytałem jak to ma miejsce w bezlusterkowcach (szczególnie Fujifilm). Ale skoro jest mechaniczna migawka to z pewnością tak pewnie się zużywa i po kilkuset tysiącach klapnięć może strzelić. Lecz w przypadku Fujifilm są bardzo wytrzymałe (szczególnie te wersje bardziej "pro" czyli X-E-series oraz X-Pro oraz X-T-series). Poza tym można robić zdjęcia także tylko na migawce elektronicznej to jak padnie mechaniczna przypuszczam można trwale w menu przełączyć na migawkę elektroniczną i dalej używać chyba, że zacznie jakimiś errorami sypać ale tego nie wiem bo nie spotkałem nikogo na forum by mu w bezlusterkowcu Fujifilm padła migawka.
Co do innych kompaktów i rozwiązań Fujifilm to moim zdaniem nie są warte uwagi (jak dla mnie). Najlepsze produkty to mają z rodziny X-series. Są wytrzymałe (wszystkie mają obudowy w większości składające się ze stopów aluminium a modele X-Pro/2 oraz X-T1/2 są na dodatek uszczelnione przed deszczem, pyłem wilgocią...) no i jak zechce Ci się kombinowania z ręcznymi ustawieniami, RAWami i innymi bajerami to masz pełne pole do popisu.
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-07-31 20:13:42)
Offline
OK neo ale nie przesadzaj z ceną. Zobacz ile kosztują te zaproponowane przeze mnie.
Offline
[quote=skullman]Zobacz ile kosztują te zaproponowane przeze mnie.[/quote]
Patrzyłem i są niewarte swojej ceny. "Fujifilm FinePix XP200 - (...) Aparat został wyposażony w matrycę CMOS wielkości 1/2.3 cala o rozdzielczości 16 Mpix (...)" - z całym szacunkiem ale identyczne matryce są w aparatach w telefonach komórkowych. Natomiast aparaty z rodziny X-Series posiadają matrycę X-Trans i to nie jest zwykła matryca (konstrukcja tej matrycy jest równie udziwniona co matryce Foveon aparatów Sigma i nie można ich przyrównywać do powszechnych matryc używanych u innych producentów przez co mają swoje wady i zalety). Nie mówiąc o rozmiarach w X10/X20/X30 matryca 2/3 cala jest większa od 1/2.3 cala (tyle co 1/4 paznokcia małego palca u dłoni). Już nie wspominając o tych modelach co mają APS-C. w tej matrycy 1/2.3 cala to szumy już się pojawiają w ISO 200-400 natomiast w matrycy 2/3 cala w ISO 640-800 a w APS-C w ISO 6400 (sprawdzałem i porównywałem na Flickr.com bo w durne testy producentów nie wierzę i wolę zobaczyć sample zwykłych użytkowników a nie laborantów). Ale Twój wybór. Ja w życiu bym nie kupił już aparatu z matrycą mniejszą jak APS-C (ew. od biedy mikro 4/3 które też jeszcze ujdzie). Jak będzie mnie stać to mam zamiar kiedyś wrócić do pełnej klatki (kiedyś miałem Canon 5D ale ten najstarszy mark I) głównie za sprawą cropu 1x w celu używania manualnych szkieł bez przelicznika rozmiaru matrycy oraz dla plastyki obrazu która w pełnej klatce jest zwyczajnie lepsza. Ale jeśli wrócę do pełnej klatki to tylko pod postacią bezlusterkowca (np. SONY A7) lub kompaktu pełnoklatkowego ze zintegrowanym obiektywem (jak np. SONY RX1). Ewentualnie będę obserwował zmiany cen Fujifilm X-T2 (bo na niego miałbym ochotę jeśli chodzi o aparaty APS-C).
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-01 19:29:27)
Offline
@neo86, halo, tu Ziemia. Ja mam lustro i nie jest mi potrzebny kolejny aparat do fotografowania a już na pewno nie w innym systemie niż mam. Szukam czegoś lepszego niż kamerka internetowa plus laptop do filmów poklatkowych a przy tym jak najtaniej, nie wywalę dwóch tysięcy na fanaberie. Zamiast się o matrycach rozpisywać napisz może ile fotek można zrobić na jednym ładowaniu.
Offline
@neo - opowiem Ci bajkę.
Była sobie taka bogini rzymska co się zwała Iustitia. To ona właśnie miała w rękach wagę... ale i miecz.
Na jednej szalce tej wagi są twoje dokonania. No trzeba z przykrością stwierdzić, że głupi to Ty nie jesteś :D
Na drugiej szalce są Twoje idiotyzmy... no sam wiesz.
Przez to, że nie jesteś cap, to ta druga szalka waży w dwójnasób.
Więc jak ta druga szalka przeważy, to tym mieczem łeb Ci się odetnie.
Znaczy bana dostaniesz.
Offline
[quote=skullman]@neo86, halo, tu Ziemia... Zamiast się o matrycach rozpisywać napisz może ile fotek można zrobić na jednym ładowaniu.[/quote]
Używając ekranu LCD około 350 zdjęć używając OLED EVF około 450 zdjęć. Oczywiście jak użyjesz lampy błyskowej tej wbudowanej zależy ile to mniej zdjęć zrobisz. Ale zawsze masz stopkę do zewnętrznej lampy albo możesz kupić jasny obiektyw (Fujifilm ma w swej ofercie stałki 16mm, 23mm, 35mm o jasności F1.4 oraz 56mm F1.2 a także 90mm F2.0). Ja po wyjeździe do Wrocławia stwierdzam, że F2.8 nawet z włączoną stabilizacją to w pewnych sytuacjach za ciemny obiektyw. Wypatrzyłem używany 23mm F1.4 (odpowiednik po cropie dla Canona/Nikona pełnoklatkowego stałki 35mm F1.4) po rozsądnej cenie. Pozbędę się KITa (Fujinon 18-55 F2.8-4.0 ze stabilizacją) i tyle. Lepsze jasne stałki a rozmiar aparatu nadal jak kompakt typu "małpka".
A jak chcesz jakiegoś taniego śmiecia ale jeszcze względnie wartego użycia to Tylko Canon G1, G2, G3, G5 (ale te starej generacji sprzed okolic 2005/2006 roku). One kosztują około 100-250 zł a zdjęcia idealne na timelapse i do zarżnięcia. Generują spoko JPG a RAW to poezja jak na tej klasy sprzęt za tą cenę. Cała reszta kij warta i lepiej biegaj z telefonem bo w nich nieraz są lepsze aparaty jak w tych kompaktach mega amatorskich. Taka choćby Xperia Z2 ma taką samą z rozmiaru ale z rozdzielczości lepszą matrycę jak w tym Fujifilm XP200 a też jest wodoszczelna i jest i telefonem i aparatem.
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-01 20:49:58)
Offline
[img]https://s32.postimg.org/cz755c9hx/P7100742.jpg[/img]
Justice is lost
Justice is raped
Justice is gone
Pulling your strings
Justice is done
Seeking no truth
Winning is all
Find it so grim
So true
So real[/quote]
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/bd/Metallica_-_...And_Justice_for_All_cover.jpg[/img]
Offline
MACRO Z G7
i pytanie co to za ptaszysko???
https://www.dropbox.com/sh/hxoyhonsqvsc3gi/AAC3Oyc7q-ItmtbyJctBPIvva?dl=0
zdjecia prosto z aparatu przeskalowane 50%
zaskakuje mnie ten aparacik szkoda tylko ze ta matryca tak szumi.
Ostatnio edytowany przez pink (2016-08-03 13:29:53)
Offline
Wygląda jak myszołów
http://1.bp.blogspot.com/-lhipagw50js/VGe7FDo2WVI/AAAAAAAACio/G8dt_oRZsQc/s1600/DA14067_1_24.X.2006%2B(1)_wm.jpg
Offline
wystepuje w irlandi "buzzard", ciekawi mnie co te dwa mniejsze robiły kolo niego.
Offline
[quote=pink]zaskakuje mnie ten aparacik szkoda tylko ze ta matryca tak szumi.[/quote]
Normalka przy małej matrycy i stosunkowo ciemnym obiektywie. Stary Canon G7 ma matrycę w końcu 1/1.8 cala czyli taka jak w wielu telefonach komórkowych. Natomiast obiektyw ciemniejszy jak w komórkach (w komórkach często ostatnio dają obiektywy F1.8-2.0). Do tego stary procesor graficzny no to szumi. Tak jak wspominałem Canon G7 (stara wersja) to najgorszy model z serii Canon G-Series.
Z innej beczki dla fanów analogii...
Po tym jak około pół roku temu zaprzestali produkcji materiału natychmiastowego Fujifilm FP-100C Firma FUJIFILM zapowiada, że tylko do końca grudnia 2016 roku będą produkowane następujące materiały światłoczułe:
Fujifilm Superia 400/27 (2-pak)
Fujifilm Superia 400/27 (5-pak)
Fujifim Superia 400/36 (2-pak)
Fujifilm Supersia 400/36 (5-pak)
Fujifilm Superia X-TRA 400/24 (2-pak)
Fujifilm Superia X-TRA 400/24 (5-pak)
Fujifilm Superia X-TRA 400/36 (2-pak)
Fujifilm Superia Venus 800/ 27 (3-pak)
Fujifilm Superia Venus 800/36 (3-pak)
Fujifilm Natura 1600/36 (3-pak)
Co do błon wielkoformatowych – zostaną wycofane paczki Fijifilm Pro 160 NS 4×5” (20 sztuk) oraz 8×10” (20 sztuk). W ofrcie pozostaną jednak Provia 100F (4×5” oraz 8×10”), Velvia 100 (oba rozmiary) oraz Fujifilm Neopan Acros 100 w formacie 4×5”.
Jednym słowem FUJIFILM stawia na rozwój swoich bezlusterkowców cyfrowych (wkrótce będzie premiera średnioformatowego bezlusterkowca Fujifilm) które ze swoimi filtrami kolorystycznymi wspaniale zastępują tradycyjne materiały światłoczułe.
Jeśli lubicie cykać tradycyjnymi aparatami na materiałach Fujifilm to róbcie zapasy do lodówki ;)
Szczegóły w języku krzaczastym: http://ffis.fujifilm.co.jp/information/articlein_0054.html
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-03 16:47:29)
Offline
[img]https://s31.postimg.org/o3ibq3u6j/P7090517.jpg[/img]
Offline
ciekawe gdzie się w smartfonie mieszczą te wszystkie soczewki które to rzekomo dorównują optyce aparatu fotograficznego.
oj żeby niektórzy chociaż w połowie byli smart jak ich fony, ....zawsze można zapolować na pokemona.
http://www.ilfordphoto.com/products/producttype.asp?n=3&t=Black+%26+White+Films
http://www.foma.cz/en/catalogue-negative-films-328
ps: nie moglem uwierzyć ze ktoś może takie brednie pisać wiec sprawdziłem
1:2.6" samsung galaxy s7 ....zawsze można zapolować na pokemona.
http://www.photoreview.com.au/tips/buying/unravelling-sensor-sizes
Ostatnio edytowany przez pink (2016-08-03 18:47:20)
Offline
[quote=pink]ciekawe gdzie się w smartfonie mieszczą te wszystkie soczewki które to rzekomo dorównują optyce aparatu fotograficznego.
(...)
1:2.6" samsung galaxy s7[/quote]
No ale za to taka Nokia 808 PureView którą miałem nadal bije wszystkie smartfony (i najtańsze aparaty cyfrowe kompaktowe)! Matryca miała prawie jeden cal a dokładnie 1/1.2 cala natomiast obiektyw Carl Zeiss F2.4 natomiast smartfon Panasonic CM1 ma matrycę taką jak we współczesnych aparatach kompaktowych Hi-Endowych oraz bezlusterkowcach Nikon J1-Series. Czyli ma pełną matrycę 1 calową. Zdjęcia są lepsze z tych obu aparatów jak z przeciętnych tanich małpek cyfrowych a nawet momentami amatorskich lustrzanek z najtańszymi KITowymi obiektywami. Ta Nokia 808 to w sumie nawet dorównywała jakościom zdjęć z lustrzanki jak użyło się aplikacji CameraPro i obniżyło kompresję JPG. Z resztą samo to, że jeden plik zdjęcia miał od około 35MB do ponad 40MB świadczy o tym ile szczegółów było zawartych w obrazku i przy postprodukcji można było wydobyć duuuużo szczegółów. Gdyby nie to, że potrzebowałem smartfona do popularnych aplikacji mobilnych to bym nadal ją używał ze względu na mistrzowski aparat!
[quote=pink]http://www.photoreview.com.au/tips/buying/unravelling-sensor-sizes[/quote]
Jakby się czepiać brakuje jeszcze rozmiaru matrycy średnioformatowej która wynosi 48x36 mm Taki typowy standard "Digital Medium Format" spotykany w aparatach Pentax, Hasselblad a także jeszcze w tym roku w Fujifilm :-P
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-03 19:08:56)
Offline
a optyka a przysłona a inne części na które składa się aparat fotograficzny sensor i megapiksele to nie wszystko, zresztą przykłady które podałeś bardziej przypominają aparaty z opcja smartfona a nie smartfony.
są tu na forum osoby które fotografują smartfonem, .....fotografują a nie "filozują".
ps: dobre zdjęcie to nie kwestia sprzętu.
Ostatnio edytowany przez pink (2016-08-03 19:06:50)
Offline
[quote=pink]ps: dobre zdjęcie to nie kwestia sprzętu.[/quote]
Pewno, że nie bo zdjęcie można zrobić przy użyciu pudełka po butach, folii aluminiowej i błony ciętej 8x10 ;) Ale jednak dobry sprzęt i przede wszystkim jasny obiektyw dobrej klasy (nie chińczyk) pomaga przy uzyskaniu dobrej jakości zdjęcia, klarowności, braku szumu na wysokich wartościach ISO i by nie było szpetnych flar, aberracji fioletowych czy innych no i by zdjęcie było ostre a nie mydlane. No chyba, że to ma być zamierzony cel "artysty". Nie bez powodu fotografowie zawodowi używają dobrego sprzętu. Jakoś nie spotkałem zawodowych fotografów ślubnych którzy by biegali z byle kompaktem amatorskim z matrycą 1/2.33" :D Ba! Nawet jest niewiele takich co robią takie zdjęcia na sprzęcie mikro 4/3 także sorry ale sprzęt ma jednak znaczenie by zrobić dobre (z punktu technicznego nie artystycznego) zdjęcie.
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-03 19:17:57)
Offline
"zawodowych fotografów ślubnych" zawodowi fotografowie ślubni to zwykli pstrykacze, kupuja dobry i drogi sprzet tylko i wylacznie w celach marketingowych, nikt by ich nie potraktował poważnie jak by wpadli na ślub chociażby z bezlusterkowcem i jednym obiektywem (a wystarczyl by) zdjecia slubne nie przekraczaja rozmiaru 10x15 moze poza paroma do ramki - nikt nie potrzebuje billboardu ze wlasnego slubu na scianie.
kumpel robi wesela i uzywa starego nikkora 35-70 plus jasnej 50 rzadko lampa błyskowa (najlepsze światło zastane) no ale on jest fotografikiem a nie "zawodowym fotografem ślubnym",
co nie zmienia faktu ze i tak musi się tarabanić z cala torba, (bo go nikt nie potraktuje poważnie).
Offline
Mylisz się, mamy paru kolegów co tylko fotografią ślubną się zajmują. Ludzie przejrzeli trochę na oczy, są oczywiście tacy mistrzowie jak piszesz, ale to się zmienia.
Offline
[quote=pink](...) nikt by ich nie potraktował poważnie jak by wpadli na ślub chociażby z bezlusterkowcem (...)[/quote]
Grubo się mylisz. Zobacz czym są takie aparaty jak SONY A7 mark II R oraz Leica SL. To poważny sprzęt (pełnoklatkowy z dobrym i jasnym obiektywem w przypadku SONY to Carl Zeiss taniej jak około 15 000 - 20 000 zł jak nie więcej nie kupisz) z którym coraz częściej pojawiają się reporterzy ślubni, sportowi, wojenni... a to są bezlusterkowce. Jest mega szybki... tańszą alternatywą bezlusterkową a dającą równie dobre zdjęcia to prężnie rozwijająca się linia bezluster od Fujifilm. Czuję, że X-T2 osiągnie sukces głównie za sprawą nowego AF równie szybkiego jak w SONY A6300 i możliwości kręcenia filmów w 4K z już nałożonymi filtrami filmów światłoczułych spod stajni Fujifilm.
No i polecam zobaczyć to cudo: http://www.fotopolis.pl/newsy-sprzetowe/aparaty-fotograficzne/26955-hasselblad-x1d-pierwszy-bezlusterkowiec-sredniego-formatu to też bezlusterkowiec :-P Tylko dla zawodowców! I kosztuje "jedyne" 35 000 zł i jak myślisz takiego aparatu też poważnie by nikt nie potraktował? Bo to bezlusterkowiec a nie jak to mówią "super lustrzanka"? :D
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-03 23:18:58)
Offline
to są stosunkowo wielkie aparaty z wymienna optyka które od SLR różnią sie tylko brakiem R ja mam na myśli małe bezlusterkowce typu a6000, fuji X-Pro x100, canon GX itd którymi z powodzeniem można robić zdjęcia weselne.
na wszystko znajdzie się popyt, fotografia przestała być sztuka, przerabialiśmy już kiedyś ten temat.
ja kupiłem aparat za dwieście złotych i jestem zadowolony, a to ze są lepsze no cóż są i będą bo ludzie są próżni i lubią czuć się lepsi od innych.
ps. już 10 lat czekam na digital back do mojego f801s, a nie doczekam się właśnie przez takich (sorry) typów jak ty neo86.
Offline
[img]https://s32.postimg.org/rpev0jcc5/P7100735.jpg[/img]
Offline
[quote=pink]ps. już 10 lat czekam na digital back do mojego f801s, a nie doczekam się właśnie przez takich (sorry) typów jak ty neo86.[/quote]
Co ja niby winny?! :( Panie ja też czekam na cyfrowe kasetki które można wsadzić w miejsce rolki kliszy. Były takie projekty i prototypy ale na tym się skończyło. Problemem w takich wynalazkach jest zasilanie i ogółem elektronika takiego czegoś... Najnowszy pomysł pochodzi z 2011 roku i zwie się RE35:http://www.re35.net/ ale coś im nie pykło a szkoda :( Chętnie bym takie coś kupił nawet gdyby kosztowało w okolicach 2 000 - 3 000 zł. Coś takiego wsadzić do Hi-Endowego kompakta analogowego Olympus MJU II albo Leica Minilux i jazda! Albo do kochanego Zenita E... ;(
Co do Twojego f801s zawsze możesz pobawić się w Dr Frankensteina i zrobić podobnego potwora: http://camyx.com/fun/2013/01/sonnikon-the-franken-camera-project/ lub https://frankencamera.wordpress.com/
Aaaalbo zrób sobie aparat na linuksie: http://news.stanford.edu/news/2009/august31/levoy-opensource-camera-090109.html ;)
Ostatnio edytowany przez neo86 (2016-08-04 21:53:52)
Offline
okiem podgladacza
[url=https://flic.kr/p/JX6Lig][img]https://c2.staticflickr.com/9/8684/28190516113_ec7a120d80.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/JX6Lig]218[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/23813003@N02/]przemekmamon[/url], on Flickr
rocky bay:
[url=https://flic.kr/p/JX6not][img]https://c4.staticflickr.com/9/8173/28190439043_b8a19eeb4b.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/JX6not]pan_rocky-bay[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/23813003@N02/]przemekmamon[/url], on Flickr
secret bay
[url=https://flic.kr/p/JWRSgh][img]https://c7.staticflickr.com/9/8753/28187804614_772c072e0d.jpg[/img][/url][url=https://flic.kr/p/JWRSgh]STA_0055pan[/url] by [url=https://www.flickr.com/photos/23813003@N02/]przemekmamon[/url], on Flickr
10 minut spacerku od mojego obecnego miejsca zamieszkania.
Offline
[b]@pink[/b]
rocky bay: jest chyba żle złożone.
Jeszcze nie widziałem fali , która nagle się ucina w lini prostej ... i Poł jest na brzegu, a pół już nie ma. Ta wstawka zupełnie z innego zdjęcia
"dolepiona". Tam powinna być woda, a jest piasek, po "odwrocie/ucieczce" wody do morza. I kolejne zdjęcie/wstawka tak samo...
Tak wiem, wynika to z rozłożenia w czasie, w jakim były robione kolejne zdjęcia. I na tym zdjęciu fala jeszcze jest, na kolejnym zdjęciu po iluś tam sekundach później fali już nie ma bo się cofła. Na ruszającym się temacie tworzenie panoram wygląda niespójnie, bop obraz się co chwile zmienia i o ile umieszczenie wszystkiego w jednej klatce daje zmrożenie całego kadru, tak panorama składana z kilku ujęć odsuniętych we czasie, na ruchomym widoku i do tego jeszcze aparatem obróconym o 90 stopni do poziomu (gdzie potrzeba więcej kadrow, ale rozszerza to zakres widoku), daje niespójność kadru.
jest
[img]https://s7.postimg.org/ri9v19phn/Bez_nazwy.png[/img]
powinno być
[img]https://s8.postimg.org/hk55pi6o5/image.png[/img]
Niestety ostatni kadr też nie pasuje do całości...
bo ucina inna fale i powstaje kolejna niespójność
Offline
Time (s) | Query |
---|---|
0.00008 | SET CHARSET latin2 |
0.00003 | SET NAMES latin2 |
0.00065 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='3.145.66.104' WHERE u.id=1 |
0.00157 | REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '3.145.66.104', 1732436827) |
0.00039 | SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1732436527 |
0.00071 | SELECT topic_id FROM punbb_posts WHERE id=303925 |
0.00081 | SELECT id FROM punbb_posts WHERE topic_id=10723 ORDER BY posted |
0.00067 | SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=10723 AND t.moved_to IS NULL |
0.00008 | SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring |
0.37056 | SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=10723 ORDER BY p.id LIMIT 5700,25 |
0.00116 | UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=10723 |
Total query time: 0.37671 s |