Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
widzisz, bo dwaj panowie webmasterzy zwrócili uwagę na fragmencik z ramkamu (dokładny odpowiednik tego co miałeś) i nie zauważyli, że pokazałem raczej zasadę a nie gotowca z css/js/jquery+prototypes.
żeby było śmieszniej - framesety stosuje się do dziś w aplikacjach przy ograniczonych zasobach na serwerze (większość routerów domowych z tplinkami na czele ma interfejs na ramkach) - czyli konieczność szukania w googlu co to frameset świadczy tylko o nieznajomości zagadnienia.
mam wrażenie że szukałeś sposobu a nie gotowca?
Offline
[quote=ethanak]mam wrażenie że szukałeś sposobu a nie gotowca?[/quote]
No można powiedzieć, że szukałem sposobu. Bo gotowe rozwiązania rzadko kiedy mnie interesują. Oczywiście w między czasie ogarnąłem tego frameseta tak, jak Ty to podałeś.
_____
Stronkę, jak powiedziałem, wrzucę ale posprawdzam bo może błąd gdzieś się wkradł.
_____
[url=http://wloc.wsinf.edu.pl/~pawbaz95/2016.01.18/]Link[/url].
Ostatnio edytowany przez Pavlo950 (2016-01-18 18:55:46)
Offline
Niedostateczny.
a) [url]https://validator.w3.org/[/url] nie gryzie. Tidy też.
b) kliknij np. w walkie-talkie a potem w link do wikipedii.
Offline
[quote=Pavlo950][quote=ethanak]mam wrażenie że szukałeś sposobu a nie gotowca?[/quote]
No można powiedzieć, że szukałem sposobu. Bo gotowe rozwiązania rzadko kiedy mnie interesują. Oczywiście w między czasie ogarnąłem tego frameseta tak, jak Ty to podałeś.
_____
Stronkę, jak powiedziałem, wrzucę ale posprawdzam bo może błąd gdzieś się wkradł.
_____
[url=http://wloc.wsinf.edu.pl/~pawbaz95/2016.01.18/]Link[/url].[/quote]
https://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwloc.wsinf.edu.pl%2F~pawbaz95%2F2016.01.18%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&ss=1&outline=1&group=1&No200=1&verbose=1&user-agent=W3C_Validator%2F1.3+http%3A%2F%2Fvalidator.w3.org%2Fservices
Offline
O tempora, o mores!!!
Gdzie Ty studiujesz? Przyznaj się, żeby kto przypadkiem do roboty kogoś po Twojej uczelni nie wziął.
Rozumiem że nie jest to przedmiot kierunkowy - ale tak totalna bzdura jak wystawienie pozytywnej oceny (wyższej niż trzy z dwoma) za ów twór stronopodobny świadczy o poziomie nauczania gdzieś w okolicach zamieszkiwanych przez ryby z gatunku sumów. Jeśli uczelnia owe przedmioty niekierunkowe olewa - to znaczy że są one niepotrzebne i tylko zabierają czas, który można spożytkować na naukę rzeczy pożyteczniejszych. Jeśli są one potrzebne - to ich olewanie oznacza, że wykładowcy sami nie mają pojęcia o przedmiocie i powinni zająć się wykładaniem kafelek w kiblu.
Inna sprawa, że pokazanie tutaj (gdzie jednak paru fachowców od webmasterki by się znalazło) owego tworu, i to jeszcze po przeczytaniu paru uwag to szczyt megalomanii i bezczelności, w związku z czym ów "pokazywacz" nawet na odrobinę szacunku nie zasługuje.
Offline
[quote=ethanak]Gdzie Ty studiujesz? Przyznaj się, żeby kto przypadkiem do roboty kogoś po Twojej uczelni nie wziął.[/quote]
A czemu do roboty mają nie przyjąć?
[quote=ethanak]Rozumiem że nie jest to przedmiot kierunkowy - ale tak totalna bzdura jak wystawienie pozytywnej oceny (wyższej niż trzy z dwoma) za ów twór stronopodobny świadczy o poziomie nauczania gdzieś w okolicach zamieszkiwanych przez ryby z gatunku sumów. Jeśli uczelnia owe przedmioty niekierunkowe olewa - to znaczy że są one niepotrzebne i tylko zabierają czas, który można spożytkować na naukę rzeczy pożyteczniejszych. Jeśli są one potrzebne - to ich olewanie oznacza, że wykładowcy sami nie mają pojęcia o przedmiocie i powinni zająć się wykładaniem kafelek w kiblu.[/quote]
To są potrzebne, czy nie są potrzebne? Zdecyduj się.
[quote=ethanak]Inna sprawa, że pokazanie tutaj (gdzie jednak paru fachowców od webmasterki by się znalazło) owego tworu, i to jeszcze po przeczytaniu paru uwag to szczyt megalomanii i bezczelności, w związku z czym ów "pokazywacz" nawet na odrobinę szacunku nie zasługuje.[/quote]
Problemy są tutaj dwa. Pierwszy. Ktoś tu uważa że każdy powinien robić wszystko. I przez to mamy mundrych filozofów którzy o wszystkim mówią, wszystko robią, którzy zamiast robić jedną czy dwie rzeczy dobrze to robią wszystko przeciętnie i w dodatku obrażają. Ty się chyba do takich ludzi zaliczasz. Drugi. Albo ktoś tutaj czytać nie umie, albo raczej ja nie napisałem wprost, że to było na zaliczenie przedmiotu, że mieliśmy wolną rękę i konkretny temat strony i że to jest pierwszy semestr. Skoro to jest pierwszy semestr, to stronki nam odchodzą, więc nie rozumiem Twojego bólu dupy z przyjęciem do roboty. Nie każdy musi iść do roboty, gdzie robienia stron wymagają.
No i na marginesie. Wykładowca dał jeden warunek - "nie przepisujcie". Chodziło też o treść, żeby nie robić plagiatu, więc trochę swojej treści jakiś obrazek i gitara.
A takiego kierownika, jak Ty [b]@ethanak[/b], to nie chciałbym mieć. Bo przez takich ludzi jak Ty informatyko komputerowcy mają problem z pracą. Bo przecież uważasz, że jeden ma robić wszystko.
Ostatnio edytowany przez Pavlo950 (2016-01-25 08:54:40)
Offline
ethanak często gęsto wymaga dużo czasem za dużo, ale tu niestety ma trochę racji. Kod który oddałeś ma sie nijak do współczesności, poprawności wolałem nie sprawdzać, a tym bardziej przepuszczać przez walidator. Ale rzecz nie w tym, że twój kod jest słaby tylko to że ten komu go oddałeś ocenił go nieproporcjonalnie do jego wartości. Zwłaszcza, że takie zaliczenie można napisać w 20 minut na kolanie nawet bez JSa (bo i po co?), karanie tego ramkami/tabelkami to też zbrodnia na narodzie i oceniający powinien to wziąc pod uwagę. Ten kod nie jest nawet na 3 z dwoma, a ten kto to ocenia tak na prawdę robi studentowi krzywdę bo nie uczy go robienia IT dobrze, tylko "paprania", które przy IT supporcie "Zenek i synowie" jest dopuszczalne, ale wszędzie indziej zdecydowanie nie.
I zgadzam się, że jeżeli to są zajęcia dodatkowe ale podchodzi się tak do nich "na odwał" to lepiej ich nie organizować i robić z instytucji uczelni pośmiewiska, i studentom zabierać czas którzy przynajmniej w teorii mogliby przeznaczyć na poznanie czegoś sensownego, zarabianie pieniędzy czy bodaj wypicie flaszki wódki, bo od czego jest się studentem?
Ja osobiście dzięki takim wątkom mam wątpliwości co do tego czy w ogóle zabierać sie za studia, można przecież rozwijać się jak żeby daleko nie szukać morfik i mieć kosmiczną wiedzę, bez lizania tyłków wykładowcom, robienia miliona warunków (po uwaleniu całego rocznika studentów tytułem "kumpel przepuścił dwóch, to ja przepuszczę jednego") i słuchania Polonizowanych terminów takich jak odrobaczanie.
Pozdro
Offline
dostał 5 za materiał dydaktyczny, szerzenie patriotyzmu i zgodność ideologiczna z określonymi poglądami, czyżby??
Offline
Hej pany [img]http://forum.olympusclub.pl/images/smilies/icon_eek.gif[/img]
Stanę trochę w obronie Pavlo.
...
Przyszła do mnie kiedyś nauczycielka, aby jej napisać stronę, ponieważ muszą w ramach doskonalenia zawodowego.
Wygenerowałem z bluefisha kod typu: "hello world" albo "pocałujcie mnie w dupę" i wrzuciłem na Oneta.
Pani pokazała, zaliczyła, zapomniała, dostała podwyżkę.
Wiem, że nigdy nie będzie robiła stron internetowych.
Przepraszam, kur**a najgorsze jest to, że ona uczy "informatyki". Tak, TEJ informatyki jakiej uczą w ogólniaku.
Offline
Ja kilka lat temu studiowałem matematykę i też mieliśmy napisać stronę www... Podobne były oceniane na 3.
Ale z drugiej strony to jeszcze zależy od oceniającego... Ja zostałem oskarżony o plagiat :D
Offline
@Bodzio: Gdybyś nie mieszkał w Gorlicach, to obawiałbym się, czy to aby nie była jedna z moich "nauczycielek". Potem tacy ludzie którzy "czegoś nigdy nie będą robić" są delegowani do szkół i szerzą swoje niedouczenie, u mnie żeby daleko nie szukać (podpowiem, że jedno z najlepszych techników w Polszy i WLKP) mam jednego nauczyciela który ma mnie uczyć aplikacji internetowych - właśnie prostych rzeczy od HTML, przez podstawy PHP i JS, koleś nie potrafi literalnie nic, wszystko co przerabiał na lekcji kopiował z w3c albo przepisywał z książki, najmniejszy błąd powodował, że "on nie wie co się dzieje, nie wiem czemu to nie działa" - problemem były błędne login:hasło do bazy i niewypełniona baza - cudnie, takich ludzi potrzebujemy, inna nauczycielka ucząca informatyki wystawiała 4-6 uczniom którym ja instalowałem wordpressa, pisząc własny kod ktory omówiłem dostałem 2 bo miałem za mało treści... I nie wiedziałem, czy jestem na maturze z polskiego, czy na lekcji Technologii Informacyjnej™ czy innej poetyce stosowanej...
I nikt nie chce ruszać Pavla a bardziej chodzi o samą 'instytucje'
Offline
od piszącego tez zależy jak by miał więcej ambicji to by sie postarał bardziej ale zależało mu głownie na zaliczeniu to zaliczył --- a ze na 5 to juz inna historia.
Offline
nikt nie rusza pavla bo sam się podłożył. leżącego kopać nie wypada, prawda?
@pink: i dlatego pytałem o szkołę - bo ta ocena świadczy tylko o tym, ile wart jest cały dyplom.
Offline
@thomsson - tak, wiem - w pełni zdaję sobie sprawę z tego co napisałem.
Wiesz, za moich czasów nie uczono informatyki. Dopiero na studiach (PK) było ETO. Do pokoju wchodziło się w białych rękawiczkach i folii na butach. Półmrok, buczenie lamp i programowanie na kartach perforowanych.
Ech, się na wspominki staruchowi zebrało :)
Offline
nie mów że sam siedziałeś przy soemtronie - po to były szyty żeby student napisał a operatorka przepisała na karty...
Offline
Ha, nie pamiętam - to było 40 lat temu [img]http://forum.olympusclub.pl/images/smilies/icon_rolleyes.gif[/img] ale możesz mieć rację.
Po 10 nas wpuszczali, żeby wilgotność nie skoczyła.
Offline
[quote=pink]od piszącego tez zależy jak by miał więcej ambicji to by sie postarał bardziej ale zależało mu głownie na zaliczeniu to zaliczył --- a ze na 5 to juz inna historia.[/quote]
+1
_____
To prywatna [url=www.wsinf.edu.pl]uczelnia[/url]. Zazwyczaj staram sie wtedy, kiedy na czyms mi zalezy, dlatego z humanistycznych zazwyczaj mialem 2 i 3, a ze scislych i zawodowych 3, 4, 5.
Offline
i już sobie odpowiedziałeś na pytanie, dlaczego nie masz czego szukać w mojej branży.
Offline
Miejsce do składania CV dla absolwentów prywatnych uczelni zwykle wygląda [url=https://www.ofix.pl/public/img/items/10014751n.jpg]tak[/url].
Offline
[quote=mati75]Miejsce do składania CV dla absolwentów prywatnych uczelni zwykle wygląda [url=https://www.ofix.pl/public/img/items/10014751n.jpg]tak[/url].[/quote]
Chcialbtlym zauwazyc, ze kiedys nie bylo panstwowych uczelni takich jak w obecnym wydaniu. I w czym panstwowka jest lepsza od prywatnej szkoly?
Offline
ja to powiem szczerze co mysle o polskim systemie edukacji jak zapisywalem sie na studia (za Kwaśniewskiego) to mówili ze to niszowy kierunek (humanistyczny) ze rzad wprowadza do szkol nowy przedmiot ze na pewno bedziemy mieli prace, studia skonczylem rzad sie zmienil przedmiot do szkol nie zostal wprowadzony co mnie na uczyli to mnie nauczyli nie powiem czasem sie przydaje w życiu ale roboty w polsze dla mnie do dzis niet, wiec siedze na wyspach i jestem jak to mówią overeducated.
pierdole rzad i politykow, teraz wolałbym byc stolarzem, murarzem albo spawaczem bardziej by sie przydalo.
Ostatnio edytowany przez pink (2016-01-25 20:47:13)
Offline
[quote=Pavlo950][quote=pink]od piszącego tez zależy jak by miał więcej ambicji to by sie postarał bardziej ale zależało mu głownie na zaliczeniu to zaliczył --- a ze na 5 to juz inna historia.[/quote]
+1
_____
To prywatna [url=www.wsinf.edu.pl]uczelnia[/url]. Zazwyczaj staram sie wtedy, kiedy na czyms mi zalezy, dlatego z humanistycznych zazwyczaj mialem 2 i 3, a ze scislych i zawodowych 3, 4, 5.[/quote]
A potem nawet na forum Ci krzyczą: "słownika nie masz?" albo "tego się czytać nie da!". Idziesz do pracy a koledzy tylko pod nosem żarciki: "Boże, ale analfabeta...".
Ostatnio edytowany przez skullman (2016-01-25 20:11:08)
Offline
Time (s) | Query |
---|---|
0.00009 | SET CHARSET latin2 |
0.00004 | SET NAMES latin2 |
0.00091 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='3.133.139.28' WHERE u.id=1 |
0.00063 | REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '3.133.139.28', 1732373954) |
0.00041 | SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1732373654 |
0.00064 | DELETE FROM punbb_online WHERE ident='3.139.236.93' |
0.00062 | DELETE FROM punbb_online WHERE ident='3.145.33.230' |
0.00084 | SELECT topic_id FROM punbb_posts WHERE id=296328 |
0.00008 | SELECT id FROM punbb_posts WHERE topic_id=28071 ORDER BY posted |
0.00059 | SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=28071 AND t.moved_to IS NULL |
0.00005 | SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring |
0.00265 | SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=28071 ORDER BY p.id LIMIT 25,25 |
0.00084 | UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=28071 |
Total query time: 0.00839 s |