Nie jesteś zalogowany.
Jeśli nie posiadasz konta, zarejestruj je już teraz! Pozwoli Ci ono w pełni korzystać z naszego serwisu. Spamerom dziękujemy!
Prosimy o pomoc dla małej Julki — przekaż 1% podatku na Fundacji Dzieciom zdazyć z Pomocą.
Więcej informacji na dug.net.pl/pomagamy/.
Ale sie wnerwilem .. b ylem u mojej babci kobiecina ma 80 lat mieszka z moja ciocia telefon jest na babcie ale ciocia chciala zalozyc neo wiec sie pofatygowalem .. chcialem zalozyc konto na stronie neo i zamowic przez net od siebie z domu ale .. potrzebny jest kod pin .. i sie zaczelo ..
poszedlem do babci dzwonie na blekitna linie naciskam co trzeba dochodze do momentu rozmowy z "inteligetna obsluga" czytaj pani sluzbistka co sie zowie ... mowie jej ze nie ja jestem wlascicielem ale moja babcia ktora stoi obok i ze potrzebuje pin .. ona mi ze musi rozmawiac z wlascicielka telefonu .. to daje babcie tamta sie jej pyta cos a babcia nie ma pojecia o co biega bo jest qtrna 8 letnia babcia .. babcia mowi zeby rozmawiala ze mna ale tamta nie chce rozmawiac ze mna tylko z babcia .. i tak po kilku minutach inteligetnej rozmowy z babica w stylu coo?? internet???? tak jakie ?? coo?? niech pani gada z michalem ... coo?? ja jestem wlascicielka .. niech pani gada z michalem .. jaka notrada?? co ???? .. i tak non stop ... w koncu operatorka amatorka stwierdzil;a mi ze nie pod mi kodu pin bo wlascicielka nie odpowiada na jej pytania .. to jej powiedziualem ze jak jest taka tepa zeby nei kumac ze wlascicielka jest 80 letnia staruszka ktora nie wie o cyzm ona mowi i ze powinna sobie lewatywe ze spirytusu zrpbi to jej moze we lbie pojasn ieje sie rozlaczyla o0... i jak ja mam dorwac ten kod pin buhahahahaha totalnie zenada sluzbistka jakich malo totalna kretynka i omfg
Offline
Normalne - kiedyś mój (na szczęście) były szef też kazał mi załątwić coś w tp, a że nie byłem na tej ich "liście uprawnionych" to podałem się za niego. Aby potwiedzić tożsamość, kobieta wypytywała się czy mam wykupiony pakiet minut takich a srakich, czy mam uaktywnioną usługę taką a śmaką... Po kilku próbach, bo musiałem odpowiedzieć poprawnie na 3 z 5 pytań, dość wulgarnych rozmowach z 2 kierownikami dalej nic nie załatwiłem. Aż dziwię się, że do dzisiaj nigdzie nie trafiłem na te rozmowy na portalach typu wrzutka.pl :)
A co do Twojego problemu to niezbyt wiem co to za PIN - generalnie internet od TePsy zawsze zamawiało się wysyłając pisemko z prośbą o aktywację jakiegoś tam internetu na dany nr tel. Można wysłać faksem lub listownie.
Offline
Dobrze że już jestem w Netii, bo jak miałem rozmawiać z tymi debilami z 9393 lub 102102 to mi się nóż w kieszeni otwierał.
Offline
Ja wniosę opinię przeciwną.
Niedawno rezygnowaliśmy z SDI i zostały wysłane wypowiedzenia na adres z umowy. Minęło trzydzieści dni i jeszcze kilka, i zadzwoniłem zniecierpliwiony na 9330 aby się umówić na zdanie modemu. Niestety TP S.A nie mogła odnaleźć naszych pisemek. Pani na drutach była tak miła, że spytała się czy mamy potwierdzenie nadania i jeśli mamy to powiedziała, że poszukają pism. Nie znaleźli, w związku z tym zaproponowali aby wysłać kopię wypowiedzenia faksem i uznają to tak jakby wypowiedzenie otrzymali wtedy kiedy było wysłane i wyłączą usługę natychmiast uznając, że okres wypowiedzenia został zachowany.
Poza tym pani po drugiej stronie drutów była bardzo miła. :)
Offline
A ja mam multimo i po 3 latach z neo już od pół roku na żadne niebieskie linie niemusze dzwonić. A co do pierwszego postu :) zadzwoń i powiedz że jesteś właścicielem. Zapyta Cie o numer z rachunku telefonicznego albo o inna pierdołe co możesz jej podać i wiso ja nigdy nie mówiłem " Dzieńdobry mam problem z neo ale nie ja jestem właścicielem" tylko "Dzieńdobry chciałbym zgłosić awarie i jestem bardzo zły że kolejny raz niemma dostępu do internetu :)"
Offline
Ja ostani raz mialem kontakt z tp podczas zrywania umowy neo. Telefon mam na babcie ktora ma 87 latek. Napisalem odpowiednie pisemko, dalem babci do podpisu (oczywiscie nie wiedziala co podpisuje, nie wiedziala rowniez ze na nia podpiolem sobie internet :) ), wziolem jej dowod i udalem sie do telepunktu. Tam, po odczekaniu swojego w gigantycznej kolejce, zostalem bardzo kultularnie, szybko i bezproblemowo obsluzony.
Offline
To co czadman napisałeś świadczy tylko o dwu rzeczach;
- po pierwsze że trafiłeś na młodą studentkę która dopiero zaczyna dorabiać na błękitnej linii
- po drugie, zaginięcie doukumentów świadczy jednak o bałaganie w firmie.
w moim przypadku, jak była awaria neostardy i zadzwoniłem informacją że nie mam netu, to kazano mi czekać aż 7 dni na sprawdzenie wszystkich procedur, mimo że powiedziałem im co na pewno padło. Przyszli panowie z Łączpolu i potwierdzi to co mówiłem. Woleli zapłacić odszkodowanie za te 7 dni, niż wykonać jeden telefon do operatora podstacji. A za to odszkodowanie to zapłacili wszyscy - niestety.
Offline
Nie przepadam za tp sa. Opisałem swoje doświadczenie.
Ale z innymi firmami też nie jest lepiej.
Miałem chore jazdy z dialogiem, konsultanci są mili do czasu kiedy zaczyna się wchodzić w szczegóły na temat umów i regulaminów, oraz szczegółów technicznych dot. łączą, o których nie informowali podczas zawierania umowy, np. że będzie rozłączać co 48 godz, albo po 20 minutach nieaktywności łącza. Wiem, że można sobie z tym poradzić od ręki, ale chodzi o zasady.
Jak dochodziło do rozmowy o szczegółach, obowiązkach operatora itp. to robiło się bardzo nieprzyjemnie. Odpowiedzi jak z zaciętej płyty, wprowadzanie w błąd na temat właściwości danych usług, tłumaczenie, że inni operatorzy też tak mają (na tym poziomie regulaminy mieli już w dupie). Nawet odsłuchiwali komisyjnie, czy coś w tym stylu, wcześniejsze rozmowy przy zawieraniu umowy. Po czym twierdzili, że o tym czy o tamtym nie mieli obowiązku informować i reklamacje nic nie dadzą. Nie chciało mi się walczyć bo
dialog już nie był najtańszy w moim rejonie, ale mieli fajne łącze, bo stałe i stały adres IP. Teraz przeszli na pppoe i zrobiła się kolejna neostrada. :/
Offline
kiedyś mój (na szczęście) były szef też kazał mi załątwić coś w tp, a że nie byłem na tej ich "liście uprawnionych" to podałem się za niego. [/quote]
chyba najlepsza metoda na problem marcusadavidusa - weź jakąś niewiastę i niech ona zadzwoni :)
[url=http://terapieautorskie.pl][img]http://www.szczypior88.republika.pl/cwp.gif[/img][/url]
pozdrawiam
szczypior
Offline
Miałem sytuację, że na lini była identyfikacja numeru osoby dzwoniącej, po zainstalowaniu neozdrady, w momencie włączenia komputera usługa ta przestawała działać.
Po serii telefonów, mili konsultanci próbowali mi wmówić że mam wirusa(problem występował na świeżej instalacji windowsa i na linuksie wtedy jeszcze Mandriva), w końcu któryś z panów mi zaproponował aby zrezygnował z jednej z usług.
Mama się zagapiła i umowa na czas określony stała się umową na czas nie określony nie muszę mówić ile wtedy kosztuje ten badziew. Po założeniu internetu od lokalnego ISP i zrezygnowaniu z telefonu, parę razy dziennie kochana TP przypomniała sobie o nas i zaczęła nas nękać telefonami :)
Teraz buduje dom i poszukuje internetu dla siebie(mieszkam na zadupiu), poszedłem do telepunktu aby się zapytać czy są możliwości techniczne aby uzyskać linie. Miła Pani stwierdziła że nie może mi pomóc, ponieważ ona tego nie wie, a jedynym sposobem aby się o tym dowiedzieć to złożyć podanie o zamontowanie telefonu(neostrady) wtedy łaskawie sprawdzą czy mogą:(.
PS Już wole internet po wi-fi niż od TP po kablu
Offline
Pisałem o internecie przez komórkę. Szczegółowe dane na http://www.bez-kabli.pl/
Jak nie ściągasz, a w Twoim terenie chodzi sieć 3G to jest to najlepsze rozwiązanie. EDGE daje prędkość porównywalną z najwolniejszą neostradą.
Offline
Z sieci nie ściągam, jedynie www, poczta, upgrade debiana i czasami jakieś pliki z sieci.
Z 3G to u mnie bida, nie wiem czy EDGE będzie chodził stabilnie.
Komórka ma zasięg tylko na piętrze :)
Offline
Komórka ma zasięg tylko na piętrze :)[/quote]
mój przyjaciel ma laptopa z Blueconnectem i jak chce w domu z niego kożystać to musi laptopa na parapecie położyć bo inaczej nie ma zasięgu :P
[url=http://terapieautorskie.pl][img]http://www.szczypior88.republika.pl/cwp.gif[/img][/url]
pozdrawiam
szczypior
Offline
ej...
ja jak dzwoniłem od znajomych i załatwiałem to Pani mnie zapytała
TP: "czy na pana jest zarejestrowany ten telefon??"
ja: "tak"
TP: "poprosze imię i nazwisko"
ja "[b]Danuta[/b] xxxx"
TP: "dziękuję, adres"
ja: "bla bla bla bla bla bla"
TP: "dziękuję, czy ma Pan aktywny jakiś tam srutututu pakiet"
ja: "aaa czy mam aktywny stutututu pakiet?? .... nie, nie mam aktywnego"
TP: "dziękuję, dane podane są poprawne, ...."
i tak oto jako moja znajoma przeszedłem poprawnie autoryzację, zgłosilem problem... i po paru godzinach było załatwione :)
ich guzik obchodzi kto dzwoni, abyś dane znał :)
ja bym na głupa za twoją Babcie się przedstawiał, Danuśka też byla lekko zdziwiona ale ja tam grałem głupa i pasowało wszystko :P :)
Offline
- po drugie, zaginięcie doukumentów świadczy jednak o bałaganie w firmie.[/quote]
taki mały wypadek nazywasz bałaganem? to jak nazwać to [url]http://www.stoow.webd.pl/2007/09/03/kolejna-notka-o-tp/[/url]? ;]
Błogosławieni, którzy czynią FAQ.
[url=http://www.opencaching.pl]opencaching[/url] :: [url=http://dug.net.pl/sources.list]debian sources.list[/url] :: [url=http://www.linuxportal.pl/blogi/azhag/wpisy]coś jakby blog[/url] :: [url=http://dug.net.pl/]polski portal debiana[/url] :: linux user #403712
Offline
Na TP S.A. jest Ciekawy sposob jak nie ma wolnych porto na centralce ;)
A wiec tak zaczynam od poczatku :P
chcialem u Rodzicow zalozyc NE0 wiec jakde do punku obslogi TP czyli jakies 20km do najblizszego miasta. Zamawiam NE0 a babka na powitanie ze trzeba zwiekszyc Abonamant bo na Socjalnym nie ma mozliwosci, no to zwiekszamy Abonament. Babka chce Zlozyc zamowienie na swoim pieknym M$ (ktory w trakcie aktywacji sie zawiesil) wiec czekamy na potwierdzenie, czekamy 1h, 2h. Po 3h babka wymiekla i powiedziala ze zadzwoni jak wszytsko powysyla itd i ze sprawdzi czy sa mozliwosci techniczne. No dobra zadzwonila po tygodniu. Wiec pojechalismy bierzemy modemik jakis Sagem F@st 800 i od razu do sklepu aby dokupic troszke kabelkow RJ11 i gniaztka (bo jeszcze w domku byly stare). Dojechalismy do domku i zmieniamy sobie gniazdka, ciagniemy kabelek przez pokoj, kujemy sciany itd. w koncu podlaczamy modemik do kompa jednak ma aktywacje jest 10 dni. Mowie no dobra jade do siebie jak bedzie sygnal do zadzwoncie. Tata do mnie dzwoni po 13 dniach ze jeszcze nie ma sygnalu. Wiec ide do Najblizszego punktu TS i sie pytam co jest kurnia grane a babka mi na powitanie z txt ze nie jestem wlasciciem telefonu i mi nic nie powie :/ no to mowie jej ze moge dac jej wszystkie dane jakie potrzebuje nr. umowy, peselki itd. dobra zgodzila sie :D wiec sie ciesze i czekam na to co mi powie, po 10min podchodzi i mowi ze nie ma mozliwosci technicznych zalozenia u moich rodzicow NE0 (no to az mnie zatkalo) i powiedziala aby zadzwonic na infolinie, No to dzwonie a tam inna babka mi mowi ze sygnal juz powinien byc :/ wiec mowie do babki w telepunkcie aby sobie pogadala z Ta z Infolini bo cos ich zeznania sie roznia. gadaja gadaja itd po 20 min mi mowi ze musze zadzwonic z domowego. No to nic w auto i na wies do rodzicow. Dojechalem i pierwsze co robie to za telefon i dzwonie [.....] dowiedzialem sie jednak ze nie moge zalozyc NE0 i ze nie wiem jak wyglada komputer i wogole sie nie znam na internecie i ze nie ma wolnych portow na centralce. Wnerwiony zabralem modem do Lodzi podlaczylem u sasiada (bo ma NE0) zarejestrowalem sie na stronie, troszke po korzystalem posciagalem i jade po 2ch dniach znow na wies i dzwonie juz nie z txt ze nie ma sygnalu tylko ze maja awarie bo niemoge sie polaczyc z internetem a jeszcze wczoraj byl :P No to facet po kilku godz podjechal i podlaczyl na portach serwisowych xD Ale nerwy mialem poszarpane :/ I tak dziala nasza piekna TP.s.a :)
Offline
Znajomy zamówił Neostrade 512, ale po podłączeniu licznik pokazał 256. Kilka razy telefonował do pomocy technicznej. Nie zna się na komputerach, więc za rączkę poprowadzili go i kazali sprawdzić jakieś właściwości (sam nie wie co konkretnie) i policzyć jakieś wpisy (jw), po czym oświadczyli, że ma za mało protokółów (sic). Uznał, że jak za mało, to za mało i przestał ich "nękać". Po tygodniu sama z siebie prędkość skoczyła do 640.
Innym razem to ja do nich zadzwoniłem i zapytałem o możliwość podłączenia kabla, bo od kilku lat działam na połączeniu radiowym, a to miało być rozwiązanie tymczasowe. Miła Pani powiedziała, że sprawdzą możliwości techniczne i oddzwonią. Następnego dnia telefon nie działał. Kolejnego przyjechali panowie po odbiornik radiowy. Poza tym, że mają go zabrać, nic więcej nie wiedzieli. Odbiornik jednak zostawili po przedstawieniu im sytuacji. Po tym nastąpiły długie rozmowy z konsultantami technicznymi i po dwóch tygodniach (!) telefon zaczął znowu 'działać'.
Offline
Time (s) | Query |
---|---|
0.00012 | SET CHARSET latin2 |
0.00004 | SET NAMES latin2 |
0.00101 | SELECT u.*, g.*, o.logged FROM punbb_users AS u INNER JOIN punbb_groups AS g ON u.group_id=g.g_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON o.ident='3.142.172.190' WHERE u.id=1 |
0.00065 | REPLACE INTO punbb_online (user_id, ident, logged) VALUES(1, '3.142.172.190', 1732704581) |
0.00041 | SELECT * FROM punbb_online WHERE logged<1732704281 |
0.00065 | DELETE FROM punbb_online WHERE ident='18.226.222.132' |
0.00063 | DELETE FROM punbb_online WHERE ident='3.144.122.20' |
0.00075 | DELETE FROM punbb_online WHERE ident='3.15.145.50' |
0.00047 | SELECT topic_id FROM punbb_posts WHERE id=68860 |
0.00004 | SELECT id FROM punbb_posts WHERE topic_id=8978 ORDER BY posted |
0.00058 | SELECT t.subject, t.closed, t.num_replies, t.sticky, f.id AS forum_id, f.forum_name, f.moderators, fp.post_replies, 0 FROM punbb_topics AS t INNER JOIN punbb_forums AS f ON f.id=t.forum_id LEFT JOIN punbb_forum_perms AS fp ON (fp.forum_id=f.id AND fp.group_id=3) WHERE (fp.read_forum IS NULL OR fp.read_forum=1) AND t.id=8978 AND t.moved_to IS NULL |
0.00007 | SELECT search_for, replace_with FROM punbb_censoring |
0.00104 | SELECT u.email, u.title, u.url, u.location, u.use_avatar, u.signature, u.email_setting, u.num_posts, u.registered, u.admin_note, p.id, p.poster AS username, p.poster_id, p.poster_ip, p.poster_email, p.message, p.hide_smilies, p.posted, p.edited, p.edited_by, g.g_id, g.g_user_title, o.user_id AS is_online FROM punbb_posts AS p INNER JOIN punbb_users AS u ON u.id=p.poster_id INNER JOIN punbb_groups AS g ON g.g_id=u.group_id LEFT JOIN punbb_online AS o ON (o.user_id=u.id AND o.user_id!=1 AND o.idle=0) WHERE p.topic_id=8978 ORDER BY p.id LIMIT 0,25 |
0.00075 | UPDATE punbb_topics SET num_views=num_views+1 WHERE id=8978 |
Total query time: 0.00721 s |